Sunday, October 30, 2011

SET Gun or Pistol Dalam Industri Plaster Ceiling

SET Gun atau Pistol dalam industri Plaster Ceiling

Semasa demo menggunakan Gun atau Pistol oleh pembekal

Cara-cara yg betul menggunakan Gun atau Pistol

Ini lah hasilnya dr penggunaan Gun or Pistol dalam industri Plaster Ceiling




Alhamdulilah, setelah sebulan sy survey salah satu alat Terpenting dalam industri Plaster Ceiling iaitu Gun atau Pistol akhirnya saya telah menjumpai pembekalnya. Pada 28/10/2011 tempoh hari saya dan Pengurus saya iaitu Fendi telah berkesempatan untuk mempelajari penggunaan Gun Plaster Ceiling ini daripada pembekal di Klang. Setelah di beri penerangan berkenaan alat ini dari segi pengedaliannya, kami telah mencuba cara-cara pengendalian yg betul. Setelah berbincang sy dan Fendi kami bersetuju untuk membeli alat ini supaya kelengkapan syarikat sy dalam industri Plaster Ceiling lebih menjurus kepada perkhidmatan terbaik dr segi Kualiti dan Kekemasan. 

Untuk makluman, alat ini di gunakan untuk "memaku" rangka besi bagi rumah yg bertingkat. Alat ini berkeupayaan untuk "memaku" skru sedalam 2 inchi untuk menampung 500kg bebanan bg setiap skru. Kebanyakkan kontraktor Plaster Ceiling jarang menggunakan kaedah ini di sebabkan Harganya yg MAHAL, tetapi bagi kami kepuasan pelanggan adalah keutamaan kami. Bagi kami Pelanggan DI Dahulukan, Pencapaian Di Utamakan....

Kepada Pelanggan yg di hormati, Kami mengalu-alukan pertanyaan serta kami menjamin harga kami adalah antara yg termurah dengan hasil kerja yang berkualiti. Untuk keterangan lanjut sila hubungi saya Azli {013-2431000} di talian 24 jam saya untuk sebarang pertanyaan. Saya sedia membantu dari segi teori dan teknikal untuk kepuasan ANDA. Sekian Terima kasih. 


NOR AZLI MUHAMAD
MANAGING DIRECTOR OF GEMILANG PLASTER CEILING








5 comments:

  1. apa nama pistol tu ye??? sebab saya dah lama cari nak beli benda tu tapi x tahu nama lah...kalau bleh saya nak minta jasa baik cik bgtau nma nya n bgtau harga bpe masa cik beli aritu.....tq

    ReplyDelete
  2. Mna nk bli gun ni? Sy cri smpai ke golok x de jual

    ReplyDelete
  3. The writer is enthusiastic about purchasing wooden furniture on the web and his exploration about best wooden furniture has brought about the arrangement of this article. ZPAP M70 AK47 Rifle series

    ReplyDelete